Tilmeldinger, betingelser, betaling, afbud...

Tilmelding
foregår meget enkelt ved at du sender os en email til  om at du gerne vil deltage. Husk at angive om du vil deltage på kursus 1, kursus 2 eller begge, og hvordan du ønsker at overnatte. Så sender vi dig en email med bekræftelse samt kontooplysninger osv. Reservation efter først-til-mølle princippet. Se priser og overnatningsmuligheder her.

Foreløbig reservation:
når du har tilmeldt dig pr email har du en foreløbig reservation i 14 dage. Den bliver permanent når du har overført deltagerbetalingen.

Betaling
foregår som bankoverførsel til højskole-projektets konto som ejes af foreningen Gomde. Kontooplysning får du i emailen der bekræfter din reservation.

Afbud
Ved afbud mere end 30 dage i forvejen tilbagebetales hele kursusgebyret fraregnet et ekspeditionsgebyr på 200 kr. Ved afbud mellem 1 og 30 dage i forvejen tilbagebetales 50% af kursusgebyret. Hvis der ikke er en værelses-reservation involveret giver vi alternativt mulighed for at vælge at lade 100% stå til betaling for senere kurser.

Image

Du er altid velkommen 
til at kontakte os hvis du i øvrigt har spørgsmål omkring tilmelding og deltagelse i Gomde Højskole.

Niels Viggo Hansen og Gomde Højskole team
info@gomde-hoejskole.dk
tlf.: +45 2895 0103